04 201 42 90

Če vidim – si zapomnim.

Če naredim – znam.

5. DAN ŠVN FIESA BREŽANKA

Zadnji dan smo ponovno začeli s praznovanjem rojstnega dne. Ko smo spakirali in pospravili sobe, smo se preizkusili v različnih socialnih, zabavnih in  spretnostnih igrah. Sledila je še podelitev diplom, kosilo in odhod domov z veliko lepimi, zabavnimi, neponovljivimi spomini in izkušnjami.

4. DAN ŠVN FIESA BREŽANKA

Pa smo ga le dočakali …… zadnji večer in ŽUUUUURRRR!

Dan smo začeli s praznovanjem rojstnega dne. Po zajtrku smo šli na pohod po gozdni poti do Strunjana, mimo soli. V mirnem zalivu smo se kopali, se posladkali s sladoledom in ustvarjali. Po kosilu smo preverili ravnotežje na supih na razburkanem morju, se družili ob igranju odbojke in družabnih igrah.

3. DAN ŠVN – FIESA BREŽANKA

Še vedno nas je spremljala burja. Po jutranjem pozdravu soncu in morju smo spoznali kompas, ki nas je vodil tekom celotnega orientacijskega pohoda, vse do nasada oljk, okoli jezer in ponovno do obale. Pod mikroskopom smo si ogledali rastline in živalce iz jezera. Po kosilu smo v Piranu poiskali zavetje za kopanje, se posladkali s sladoledom, večer pa zaključili z disco nočnim kopanjem za najpogumnejše.

2. DAN ŠVN – FIESA BREŽANKA

Drugi dan šole v naravi nas je cel dan spremljala močna burja, vendar nas to ni oviralo. Po jutranji telovadbi in zajtrku, smo se odpravili do Pirana, kjer smo se vkrcali na ladjico Solinarko in se odpeljali do Sečoveljskih solin. Po kosilu smo spoznavali morske živali, najbolj pogumni pa se pomerili v bitki z valovi. Za večerjo smo si skuhali školjke na buzari in se za konec pomerili še v med razredni tekmi v ŠTRBUNKU. Komaj čakamo, kaj nas čaka jutri.

1. DAN ŠVN FIESA BREŽANKA

Prvi dan je uspešno za nami. Po tem, ko smo se namestili v sobah, smo se s kanuji odpravili do školjčišča, kje smo opazovali nasade školjk, kormorane ter Strunjanski klif. Utrujeni od veslanja smo se sprostili v prijetno toplem morju, zvečer pa se posladkali še s sladoledom, ki smo si ga prislužili ob koncu nočnega sprehoda do Pirana. Zdaj že mirno spimo v pričakovanju jutrišnjega dne.

ŠOLA V NARAVI 7. RAZRED

Učenci 7.a in 7.b razreda so se danes odpravili na petdnevno šolo v naravi, ki jo bodo preživeli v CŠOD Breženka v Fiesi.

Sporočajo, da so srečno prispeli.

DELOVNI DAN: ŠOLSKI VRT

V sredo, 4. 9. 2024, smo na šolskem vrtu izpeljali delovni dan. Na vrtu so nas razveselile sončnice. Učenci od III. do VI. stopnje so posmukali zelišča, pobrali maline, cvetačo, blitvo, ohrovt, fižol, paradižnik. Porezali smo sivko in popleli gredice. Bilo nam je zelo vroče.  Nato smo se lotili kuhanja. Naredili smo blitvo s krompirjem, čips z ohrovta, ledene borač kocke in zeliščne  napitke. Bilo je okusno.